Skip to content
Menu
Menu

W sieci można odsłuchać już trzeci odcinek podkastu „Pół godziny z gwiazdą”. Nowatorska audycja polskiego oddziału Mercedes-Benz to propozycja nie tylko dla entuzjastów motoryzacji. Kolejny odcinek odkrywa kulisy powstawania polskiej „świątyni AMG”, czyli Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku, które jest pierwszym tego typu obiektem w Europie i piątym na świecie. Tym razem program ma aż trzech gości: Olga Witman właścicielka salonu zdradzi, czy Polacy chętnie kupują sportowe samochody, a Paweł Stefaniak – dyrektor handlowy i Michał Maksymiuk – menedżer marki AMG m.in. na Polskę opowiedzą, gdzie najlepiej testować możliwości maszyn Mercedes-AMG.

„Pół godziny z gwiazdą” reaguje na ostatni fenomen świata mediów, czyli podkasty, które zarówno w Polsce, jak i na świecie cieszą się rosnącą popularnością. Nic dziwnego, bo są po prostu wygodne: można ich słuchać w domu, podczas jazdy samochodem albo na spacerze, o dowolnej porze dnia. Badanie opracowane w ub.r. dla Tandem Media wskazuje, że podkastów słucha ponad 1/4 polskich internautów.

Podkasty są cenione za walory dziennikarskie i powstają na najróżniejsze tematy – również na temat samochodów. Podkast Mercedes-Benz jest adresowany do wszystkich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o motoryzacji, kupić auto lub poznać tajniki innowacyjnych rozwiązań.

Trzeci odcinek podkastu „Pół godziny z gwiazdą” jest poświęcony polskiej „świątyni AMG”, czyli gdańskiemu Mercedes-AMG Brand Center. Imponujący obiekt to jeden z największych, najbardziej ekskluzywnych salonów Mercedes-AMG na świecie – obecnie takie centra działają w Tokio, Sydney, Pekinie, Szanghaju oraz właśnie w Gdańsku, przy Alei Grunwaldzkiej 493. Klienci mogą poznać tu świat marki AMG na dwóch kondygnacjach, a wystrój salonu nawiązuje do jej wyścigowego DNA. Charakterystycznym elementem obiektu jest okno wystawowe (tzw. „oko AMG” – AMG Eye), w którym można zobaczyć najbardziej efektowne modele Mercedes-AMG.

Tym razem program ma aż trzech gości: Olga Witman właścicielka salonu zdradzi, czy Polacy chętnie kupują sportowe samochody, a Paweł Stefaniak- dyrektor handlowy i Michał Maksymiuk – menedżer marki AMG m.in. na Polskę opowiedzą, gdzie najlepiej testować możliwości maszyn Mercedes-AMG.

Audycji można wysłuchać w serwisach pod adresami

https://podcasts.apple.com/pl/podcast/3-dom-amg/id1491733124?i=1000468772546